Wat kunnen wij voor u doen?

Uw bedrijf op orde.

Uw financiële situatie is een van de belangrijke pilaren waar uw bedrijf op rust. Beslissingen groot en klein worden vaak genomen op basis van uw financiële situatie. Het is onze passie om de financiele situatie van uw bedrijf zo efficient mogelijk te organiseren. Het voordeel van al uw financiele werkzaamheden toevertrouwen aan Finance at Office, zorgt voor enorm veel effectiviteit in het proces. Uw financiën worden goed georganiseerd, voortdurend in de gaten gehouden en er is constant inzicht. Uw adminstratie en financiën worden namelijk gewoon bij u op het bedrijf gedaan.

In house accounting

De administratie verlaat uw bedrijf niet, wij zorgen ervoor dat er iemand bij u op het bedrijf de boekhouding in orde maakt. Natuurlijk is het ook mogelijk om uw boekhouding bij ons op kantoor te verzorgen.

Zeer ervaren advies en begeleiding

Guido en Marco zijn zeer ervaren en zeer kundig. Door de brede kennis en expertise kunt u er met een gerust hart van op aan dat zij uw processen goed kunnen managen.

Vertrouwd

Gezien het feit dat Financeatoffice bij u op kantoor de werkzaamheden doet, wordt er snel een vertrouwensband opgebouwd. Wij voelen als een collega.

Digitaal en technisch

Door de kennis van veel systemen, zal geen enkele software een probleem vormen. Wij passen ons aan waar u dat wenst en verbeteren waar wij kunnen.

Kostenbeheersing

U kunt zich voorstellen als u maar 1 bedrijf heeft voor het gehele financiele traject, daar een flinke kosten besparing zit.

Alles in uw eigen hand

U hoeft dus geen gebruik meer te maken van een extern finacieel advies bureau of administratie kantoor.

Mogelijkheden

Naar aanleiding van de hoeveelheid dagelijks/wekelijks werk en de eventuele achterstand, zullen wij met u bespreken hoe veel tijd er iemand uw team komt versterken. Het kan zijn dat er eerst orde geschept moet worden, het kan ook zijn dat er al een goede en efficiente structuur is. Voor de terugkomende boekingen en administratie is er iemand regelmatig bij u op het bedrijf. Voor de grotere zaken als BTW afdracht bereken en de jaarcijfers, komen Marco of Guido op afgesproken tijden bij u op het bedrijf om alles te realiseren.

Hoeveel uur een medewerker bij u op kantoor zal zijn zal afhangen van uw situatie. Een samenwerking wordt altijd vooraf gegaan aan een zeer uitvoerig gesprek waarin wij een goede inschatting kunnen maken hoeveel werk er ligt en hoe veel tijd er in de toekomst aan uw administratie besteed moet worden. U krijgt een volledig transparant voorstel. Wij willen immers het beste voor uw bedrijf.

Marco is een zeer ervaren belastingadviseur en zal dan ook altijd in de gaten houden waar voor u voordeel te behalen valt. Vaak zijn er met terugwerkende kracht nog correcties op te voeren die voor u voordelig zijn. Dit is een grote plus ten op zichten van een administratiekantoor die dat moeten outsourcen. Guido en Marco zijn zeer bedreven in de trajecten van uw financiele afdeling en uw administratie zo efficient mogelijk in te richten waardoor u uiteindelijk veel minder tijd kwijt bent aan het doen van de administratie.

Gezien het feit dat de medewerkers van Finanace at Office bij u op het bedrijf aanwezig zijn, verloopt de communicatie heel anders dan via een administratiekantoor. Vragen kunnen rechtstreeks gesteld worden. Belangrijk is ook dat u altijd direct inzicht heeft in uw cijfers. Vaak neemt u natuurlijk uw beleidsbeslissingen op basis van uw finaciele situatie.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

F.A.Q.

Wat zijn eerste stappen als ik het idee heb dat ik met jullie wil samenwerken?

Eerst maken we telefonisch een afspraak, daarin kunnen wij naar aanleiding van uw informatie al direct wat inzicht geven in hoe wij de samenwerking zouden zien. Vervolgens maken we persoonlijk een afspraak en doen wij een compleet voorstel.

Blijft de adminstratie helemaal bij ons in het bedrijf?

Ja, de adminstratie zal niet het pand verlaten. De adminsitratie zal wel zo veel mogelijk digitaal worden opgezet. Zo zouden wij indien nodig (als u een vraag heeft en direct antwoord wilt) met u mee kunnen kijken.

Ik heb een adminstratief medewerker en die wil ik graag behouden

Natuurlijk is dat geen probleem. Wij kunnen samen met uw medewerker een plan maken hoe wij samen zo effcient voor u kunnen werken.

Hoeveel uren komen jullie bij ons op het bedrijf?

Dat ligt helemaal aan de situatie. Soms is 1 dagdeel in de maand voldoende en soms is het in de opstart fase 3 dagen in de week. Alles gaat in ieder geval in overleg met u.

Hebben jullie een werkplek nodig?

Ja, maar tegelijkertijd zijn wij heel flexibel. Wij kunnen ons werk doen vanaf de koffietafel in de kantine tot aan een eigen ruimte met een enorm bureau. En het is natuurlijk ook mogelijk dat wij vanuit ons eigen kantoor de werkzaamheden doen.

Wat zijn de kosten van onze samenwerking?

Ook hier is helaas geen eenzijdig antwoord op te geven. Het ligt echt aan de situatie. Voordat we er in overleg uit zijn hoe de samenwerking eruit gaat zien, heeft u een uitgebreide offerte. Naar aanleiding van de offerte kunnen we ook nog activiteiten aanpassen.

Heeft u interesse?

Wij overleggen graag met u

Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.